Rondreis deel 2 - Reisverslag uit Nyeri, Kenia van Rhona - WaarBenJij.nu Rondreis deel 2 - Reisverslag uit Nyeri, Kenia van Rhona - WaarBenJij.nu

Rondreis deel 2

Door: Rhona

Blijf op de hoogte en volg Rhona

27 Oktober 2005 | Kenia, Nyeri

Daar zitten we dan in Nyeri.

In Nyahururu een prachtige maar zware afdaling gemaakt naar de onderkant van de waterval. En toen moesten we weer naar boven klimmen..... ook kon het natuurlijk niet anders dan dat ik moest uitglijden over de natte rotsen en nu een zeer gekneusd stuitje! Wel prachtige natuur, echter helaas geen apen of leopards (die hadden de dag ervoor wel een geit gedood).

's Middags zijn we 3uur lang souvernier wezen shoppen. We hadden bedacht dat we langs alle souvernier winkels wilden gaan, helaas bleken het er 47 te zijn!!
's Avonds zijn we nog met een groep naar de hoogste hippo-point in Kenia gelopen, zowaar ook nog een paar hippo's gezien.

Gister vertrokken naar Nyeri. De tocht hierheen was een hel! Maar ja, wat wil je met een gekneusd stuitje en een weg vol gaten... Dat kan natuurlijk geen goede combi zijn, zelfs niet na ibuprofen.
Vandaag wilden we een game drive doen in Aberdare national park, maar omdat het geregend heeft vannacht ging het helaas niet door. Misschien vanmiddag.. Verder is dit een onwijs saaaaaaie stad. We zijn zelfs om de tijd te doden naar de Lord Baden-Powell museum geweest. Jaja, die ligt hier begraven... dus ik moest natuurlijk als scout er even langs. Het leek wel een bedevaartsoord! Raar volk hoor, die scouts!

Morgen gaan we gelukkig weer weg, op naar mount Kenya! Daar gaan we een dagtocht maken de berg op, dus weer wat activiteiten. Hopelijk wat leuker dan hier, maar de man die ons op komt halen in Naro Moru (van de hostel) klonk erg aardig aan de telefoon...

• 27 Oktober 2005 - 09:15

Vincent:

Klinkt allemaal zeer vet! Die watervallen kunnen prachtig zijn. en wat mooi dat je pij BP op bezoek ging lol. Oh ja check trouwens papa op het journaal van maandag de 24ste om 2000 op nos.nl of uitzendinggemist.nl, groetjes Vincent

• 29 Oktober 2005 - 11:26

Sara En Lucie:

He collega,
    Hoe issie? Mis je het ziekenhuis al een beetje of blij dat je aan t reizen bent? Wij hebben het in elk geval ontzettend naar onze zin!! Bedankt voor het introduceren en de rondleiding!!
    Groetjes en tot terug in Nederland!

Verslag uit: Kenia, Nyeri