Dat was het dan.... - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Rhona - WaarBenJij.nu Dat was het dan.... - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Rhona - WaarBenJij.nu

Dat was het dan....

Door: Rhona

Blijf op de hoogte en volg Rhona

08 December 2005 | Kenia, Nairobi

Hier ben ik dan, voor de laatste keer voor we morgenochtend vertrekken... terug naar het koude kikkerlandje en weg van het prachtige kenia...
We zijn ondertussen gearriveerd in Nairobi, na een helse busreis van 13uur. Waarbij we ook nog van bus moesten wisselen, omdat de eerste bus stuk was gegaan. "Gelukkig" haalde de chauffeur de verloren tijd in door extra hard te gaan rijden, zo voel je die gaten in weg ten minste ook nog een beetje!

In nairobi zijn we weer in de terminal hotel beland, een beetje ons thuis geworden. Met een warm onthaal van alle personeel, idem voor het personeel van het restaurant ernaast. We hebben onze laatste dagen vol gemaakt met het meest essentiele in een vrouwenleven: winkelen! Natuurlijk moesten er nog een paar laatste souverniers gekocht worden, maar om dan meteen alle andere winkels over te slaan? Dus zijn we weer een paar kledingwinkels ingedoken...oeps! Maar we hebben toch echt truien nodig als we in nederland terug zijn, toch? :)

Nu hebben we vandaag onszelf een winkelverbod opgelegd, want de tassen zijn al ingepakt. We zijn klaar voor vertrek, wel raar hoor om hier weer weg te gaan. Maar ik zal ook wel weer blij zijn ons thuis te komen en iedereen weer te zien.

Voor de liefhebbers onze vluchtgegevens: KL 4340 / KQ 116. Vertrek 10:55 keniaanse tijd, Aankomst schiphol 18:10 nederlandse tijd.
(we komen dus morgen terug, 9 december)

Oja, de hele zware aardbeving die oost afrika had geteisterd afgelopen maandag, heeft ons heel gelaten.

Ik hoop dat jullie allemaal hebben genoten van mijn verhaaltjes. Dit was het dan maar weer, de verhaaltjes zijn op.

Knuffels Rhona

ps: erik: satesaus. :)

Erik:

Tuurlijk...... Het is er al...

Erik:

Tuurlijk...... Het is er al...

Martijn:

dick met satesaus jeh..

• 09 December 2005 - 08:30

Marjolein:

Hele goede reis naar huis gewenst! Volgens mij heb je een erg leuke tijd gehad in Kenia. Ik ben benieuwd naar alle foto's. Tot gauw ziens in Nijmegen!

Liefs van Marjolein

p.s bedankt voor je kaartje!

• 10 December 2005 - 10:39

Rhona:

Ben veilig thuis!
    Telefoon is nog even onbereikbaar, t/m dinsdag.. Dit weekend ben ik bereikbaar via erik.
    Toedels!

• 12 December 2005 - 13:09

Marloes:

Potverdikkie, en als ik het nummer van Erik niet heb dan?? Ik zie je donderdag wel! xxx

Verslag uit: Kenia, Nairobi