Laatsta dagen Bali - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Rhona - WaarBenJij.nu Laatsta dagen Bali - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Rhona - WaarBenJij.nu

Laatsta dagen Bali

Door: Rhona

Blijf op de hoogte en volg Rhona

02 Februari 2008 | Indonesië, Kuta

Zoals de meeste plannen die we deze vakantie hebben gemaakt, zijn die weer honderd keer veranderd nadat ze bedacht zijn.

We hebben onze luie konten niet van Gili Trawangan kunnen afslepen, en hebben Gili Air gelaten voor wat het is. Anders hadden we ook onze tas weer in moeten pakken enzo.. pfff.. Dus uiteindelijk een week op gili trawangan vertroeft, om ons nu professionele chillers te kunnen noemen. Het was een zware taak, maar iemand moet het doen. :)
Helaas toch nog op het nippertje twee zieken gehad (Lauke en Sjaak), maar dat mocht de pret dezondanks niet drukken. Ook een dag vol stortregens krijgt onze humeur niet verpest! Heerlijk langs het strand gelopen en in de zee en door de straat dat was omgetovert tot een rivier.. daarna lekker filmpje kijken in een prive cinema strandhut! geweldig!

Nu weer terug in Kuta, zonder de jongens, na een helse boottocht terug en een tussenstop in Sanur. Sanur was zo saai dat we daar niet eens zijn blijven slapen en meteen door zijn gereisd terug naar kuta. Nu een iets duurder hotel genomen, laatste shopstops en vanavond feesten in de Embargo (toch Lauke?).

Tot gauw!

voor de liefhebbers nog onze vluchtnummers: cx776 en cx271

• 27 Juni 2009 - 18:13

Martijn:

bij deze is het forum 2009 geopend!!

fijna vakantie

Verslag uit: Indonesië, Kuta