Surfs up dude! - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Rhona - WaarBenJij.nu Surfs up dude! - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Rhona - WaarBenJij.nu

Surfs up dude!

Door: Rhona

Blijf op de hoogte en volg Rhona

21 Januari 2008 | Indonesië, Kuta

Vanuit Lovina, waar we mega chill hebben gezeten en het zo rustig was dat het hele dorp ons kende, zijn we met de shuttle bus zuidwaarts gereisd. Eerst hebben we een oud klasgenoot van Lauke opgezocht die net boven Kuta woont. Wat een prachtig huis! Het klinkt wel heel aantrekkelijk om hier te wonen hoor. We hadden het aanbod om in zijn huis te blijven, echter financieel was het toch iets goedkoper om in Kuta in een goedkoop hotelletje te slapen. Lauke en ik durven namelijk allebei niet zo goed auto te rijden of brommer te rijden in het verkeer hier. En dan is een taxi iedere dag een beetje duur... Jammer. Maar wel heel grappig om iemand die hier woont te spreken. Ook hebben we inmiddels Sjaak en Niels ontmoet. Zij waren een week later naar Indonesie gevlogen en zijn nu ook in kuta. Het idee was om dan samen een stukje te gaan reizen. Dus dat gaan we dus ook maar doen.

Kuta is vergeleken met Lovina echt een gekkenhuis, mega druk, vol met surf dudes en aussies. Het was wel even wennen...

Vandaag een rafting tocht gemaakt, errug leuk, helemaal doorweekt terwijl niemand in het water was gevallen... (lees: vele watergevechten later) Het plan is om morgen een auto te huren, Sjaak en Niels durven wel te rijden, en dan nog wat van het eiland te zien. Daarna gaan we naar de Gili islands, onze bounty eiland!!

Bali is echt geweldig, maar je moet wel oppassen. Want voor je het weet blijf op je op een plek hangen en is de vakantie alweer voorbij. Ik denk dat ik hier wel een paar maanden meer zou volhouden, dan kan je overal zolang als je wil blijven hangen... :) De mensen hier zijn ook zo vrolijk! Indonesie is echt voor herhaling vatbaar.

• 21 Januari 2008 - 19:49

Martha:

Heee hoi!
    Keileuk om jullie verhalen te lezen....ben wel een beetje jaloers hoor!;-)
    Geniet lekker van de zon en het bier, dan doen wij dat hier van de regen (het is snertweer!) en het bier...