van de 1ste paar eilanden naar de binnenlanden - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Rhona - WaarBenJij.nu van de 1ste paar eilanden naar de binnenlanden - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Rhona - WaarBenJij.nu

van de 1ste paar eilanden naar de binnenlanden

Door: Rhona

Blijf op de hoogte en volg Rhona

06 Juli 2009 | Thailand, Bangkok

nu op vliegveld in Bangkok, op doorreis naar Chiang Mai. Ik moet typen via touchscreen... erg lastig.. denk dat die thai veel kleinere vingers hebben dan ik...

Ko phi phi was prachtig, paar mooie vissen veel dood koraal en helaas ook veel plastic in zee.. de beach (van de film met leo di caprio) was zeer iddyllisch, maar romantisch kun je het niet noemen met 30 andere toriesten om je heen.. Na een paar dagen op het overbevolkte, maar prachtige ko phi phi te zijn geweest hebben we weer de boot genomen. Op phuket rondgeneusd, en blijven hangen in phuket-town. Hierbij wel een uitstaje gemaakt naar patong beach. Hier is de echte sodom en gomorra te vinden, arenda... (hahaha...) Het is daar serieus echt verschrikkelijk. Dikke grijze middle-aged men met mini thaise meisjes ('ze is echt 18 hoor...') en ook obese families uit alle uithoeken die om 12u al aan het bier zitten en de kinderen volgooien met voedsel en snoep... ach ja... dit was nog overdag, we zijn maar weer naar huis gegaan voor het vallen van de nacht... sommige dingen hoef je niet te zien of te horen.

Nu dus op weg naar Chiang Mai met het vliegtuig, doe maar luxe!!! :)
Daar willen we een weekje of zo blijven en een aantal uitstapjes maken. Lees: olifanten zien, jungle-trektocht, tempels bezoeken, shoppen, shoppen, misschien naar de tailor voor een pak voor Erik..
En daarna... dat zien we wel weer.. planning is om nog af te sluiten met een eilandje of twee of drie.. :) Erik wil nog wel een keertje duiken, dus ja... dan moet je wel... lastig hoor... dan moet ik weer op het strand liggen... :)

Groetjes maar weer! Vliegtuig gaat zo... Doei!!!

• 06 Juli 2009 - 07:19

Arenda:

Hahaa, nice! thanx dat ik persoonlijke boodschap krijg :-)
    Goddeloos volk daar....

Tof dat jullie het daar zo naar de zin hebben. (lees dit niet in verband met vorige zin aub!)
    En ben heeel benieuwd naar al jullie aankopen.

Veel liefs voor jullie beiden

• 06 Juli 2009 - 18:22

Iris:

Je kreeg net de groeten van de onderbuuf! Succes met de jungle tochten ed! En wat naar...moet je alweer op het strand liggen.... hoe ziet je bikini (je honeymoon bikini) er eigenlijk uit?

Groetjes Iris

• 07 Juli 2009 - 17:12

Amy:

Nou het klinkt allemaal weer fantastisch! Ik ben maar een heel klein beetje jaloers.
    Nog niet op elkaar uitgekeken? (haha). Hoe is het om je te melden bij een hotel met de heer en mevrouw?
    Heel veel plezier daar.

• 07 Juli 2009 - 18:04

Esther:

Klinkt goed zeg! Gaan jullie dan ook olifanten berijden? Heel lastig om op het strand te liggen, maarja manlief wil ook wat he. Ach is hij lekker afgekoeld van het duiken kan hij jou lekker opfrissen met een drankje. Veel plezier nog en ontzettend leuk zo'n site.
    Groetjes en kus, Esther, Richard en de kids

• 09 Juli 2009 - 11:21

Marloes:

Rhona, ga toch met Erik mee duiken!!! Prachtig, die onderwaterwereld..
    .. enne Ier: die bikini zal toch wel wit zijn neem ik aan :)..

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Honeymoon