Back to the Islands!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Rhona - WaarBenJij.nu Back to the Islands!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Rhona - WaarBenJij.nu

Back to the Islands!!

Door: Rhona

Blijf op de hoogte en volg Rhona

13 Juli 2009 | Thailand, Bangkok

Uiteindelijk hebben we toch nog afscheid kunnen nemen van Julie's guesthouse. Het was daar erg relaxed, maar we moesten door.
In Chiang mai nog even een pak voor erik laten maken en voor mij een zijden jurk met jasje voor de aankomende bruiloften, ze zijn super mooi geworden!! Ook nog een tripje met tuk-tuk langs een paar factories (zijden, paraplu, etc), maar vooral lekker in tuk-tuk gezeten en ronde gekeken. Ook nog op de saturday walkingstreet geweest, leuke markt met vanalles en veel thaise mensen. Na het vele lopen hadden onze voeten wel een voetmassage verdiend... Echter hier knijpen ze wel heel hard hoor!! Ga volgende keer mar voor een gewone westerse massage ipv de thaise, zit nu onder de blauwe plekken....

Inmiddels zijn we gearriveerd op Ko Tao. We hebben lekker luxe het vliegtuig naar Ko Samui genomen, hier een nachtje geslapen naast het vliegveld en vandaag door met de boot naar Ko Tao.
Het "resort" waar we zaten op Ko Samui was echt geweldig: vet goedkoop en als je aankomt ziet het er prachtig uit. Maar na ongeveer een kwartier land weer het volgende vliegtuig: je kan zelf de mensen in het vliegtuig zien zitten zo dichtbij! Hilarisch gewoon. Gelukkig landen er snachts geen vliegtuigen, al land de eerste wel om 6 uur.
Nu dus de boot genomen naar Ko Tao, blijkt het hier op dit eiland hoog seizoen te zijn en zitten vele huisjes volgeboekt. Zal ook wel iets te maken hebben met de full moon party die 3 nachten geleden geweest is... feestgangers komen daarna op dit eiland chillen. (Full moon is op Ko Pha Nang, eiland hieronder)
Gelukkig nog een hutje kunnen bemachtigen, maar alleen als je ook direct een duikbrevet wil halen. Oftewel je betaalt voor het duiken en krijgt gratis accomodatie... Eigenlijk zou Erik dus gaan duiken en ik chillen, maar nu ben ik dus ook gestrikt om te gaan duiken. Ben reuze benieuwd, want 12 jaar geleden vond ik er niets aan...
Jullie horen het wel weer!

Toedels!

• 13 Juli 2009 - 07:32

Joos En Marty:

he mensjes,
    klinkt te lekker allemaal,
    enne ben benieuwd naar de outfits!!!
    liefs

• 13 Juli 2009 - 08:12

Mama Phike:

Grappig, nu ben je ws helemaal relaxed en is ms je neus niet geblokt, dan lukt duiken misschien heel goed!Het moet toch echt nog een stuk mooier zijn. Ben benieuwd!ook naar jullie mooie outfits, toch wel lux op maat gemaakt!Na veel regen komt er nu weer wat zon. Liefs mama

• 14 Juli 2009 - 18:09

Arjen:

Zo te lezen vermaken jullie je nog wel. Nero en ik zitten lekker in het zonnetje op het balkon, samen aan het water.

Geniet en succes met alles. Nero en Arjen

Verslag uit: Thailand, Bangkok