Buckets...en katers... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Rhona - WaarBenJij.nu Buckets...en katers... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Rhona - WaarBenJij.nu

Buckets...en katers...

Door: Rhona

Blijf op de hoogte en volg Rhona

02 Juli 2009 | Thailand, Bangkok

Daar zijn we dan in thailand...

Allereerst stond er niemand om ons op te halen bij het vliegveld, dus met taxi naar resort. Ook hier blijkt er iets verkeerd gegaan met reservering, maar ja gelukkig zijn bijna alle hutjes nog vrij en kunnen we een nachtje op Koh Lanta blijven slapen. Op Koh Lanta was wel heel erg weinig te beleven, laag seizoen betekend daar echt laag seizoen, waarbij er ook eettenten enzo dichtgaan...
Dus na 2 nachten bijgeslapen te hebben zijn we gauw door gereisd naar Koh Phi Phi. Prachtig eiland, vol met toeristen en thai en hutjes tegen elkaar aan gebouwd. Veel zon, mooi strand en vele barretjes en restaurantjes... Maar hier zijn we helaas in aanraking gekomen met de " free bucket".... Oftewel om zo laat kan je met een bonnetje een gratis emmer vol alcohol halen... Gister dus enorm gelachen, echter een kater bij 35 graden is wel wat pittig!! Dus vandaag maar even een rustdagje ingelast. Morgen tripje met snorkelen, kayaken etc. Daarna weer door naar ander eiland: Phuket.

Tot snel!

• 02 Juli 2009 - 12:39

Kevin:

Jaaa buckets :)
    hahaha mooi!
    Have fun verder!

• 02 Juli 2009 - 13:36

Mama:

Hier wordt ik helemaal jaloers op. Blijf genieten!
    Dit is echt eilandjes hoppen.Ben benieuwd hoeveel jullie zien met snorkelen! xxx

• 02 Juli 2009 - 14:04

Mama Greet:

Was wel even afzien dus, met die free bucket.. Zal je niet echt een 2e keer doen denk ik. Veel plezier op Phuket.

• 02 Juli 2009 - 14:43

Diederik:

Buckets...Yeah!

• 02 Juli 2009 - 16:25

Lauke:

ohhh, klinkt dat ff goed. Al mogen we hier niet klagen; tis 30 graden...Alleen jammer dat ik overdag moet slapen. Geniet d'r van!
    xxlauke

• 03 Juli 2009 - 20:02

Martijn:

Hahaha, erik zonder bril snorkelen... dat wil ik zien ...b

• 05 Juli 2009 - 10:13

Iris :

Een bucket met alcohol.... wat een combi. Maar jullie wisselen zo te horen feesten goed af met sporten! Dus dat komt helemaal goed. Heb vanacht Nero weer effe bezocht (5 uur)en hij vond het weer gezellig! Tja katten zijn toch nachtdieren. En bij Sint anneke stond het blank er was een waterleiding gesprongen! Dus hier in NL ook spannende avonturen, maar ik ben meer benieuwd naar die van jullie!! Geniet ervan!

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Honeymoon