Hoi An: Shoppen!!!!! - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Rhona - WaarBenJij.nu Hoi An: Shoppen!!!!! - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Rhona - WaarBenJij.nu

Hoi An: Shoppen!!!!!

Door: Rhona

Blijf op de hoogte en volg Rhona

11 Maart 2007 | Vietnam, Hoi An

Via Hue zijn we inmiddels weer toe aan onze laatste dag in Hoi An.
Dit is DE plek om kleren te kopen, dus dat hebben we dan maar gedaan. Erik een 3-delig pak, vanzelfsprekend op maat gemaakt, en ik natuurlijk ook een aantal leuke outfitjes. Mijn nieuwe schoenen kan ik vanmiddag ophalen, ook op maat gemaakt natuurlijk, ben reuze benieuwd!

Hier is het weer ook weer wat beter, in Hue was het wat kouder en bewolkt, hier zonnetje en heerlijk tropisch. Gister lekker op het strand gechilled, cocktail erbij en grilled tiger prawns..... al jaloers??

Vandaag zouden we op pad gaan naar MySon, tempels en pagoda's bekijken. Echter we wachten nu nog steeds op de bus, volgens mij zijn ze ons vergeten op te halen.... beetje jammer... (we wachten inmiddels al meer dan een uur)

Vanavond gaan we weer verder met de nachtbus naar Nha Trang, voor nog meer tropisch paradijs! Het schijnt daar prima snorkelen te zijn, en ook de kreeft zou er goed smaken.... :)

• 11 Maart 2007 - 04:38

Iris:

Zo ik ben er lekker snel bij (heb nachtdienst), super al dat op maat shoppen (ik moet echt een keer naar azie). Ik ben lekker verkouden en heb een enorme loopneus. Rhona, hoe is het trouwens met je vader gegaan? Ik probeer mijn nachtdienst te overleven groetjes Iris (lokale tijd in NL 5.37 uur). Het wordt morgen ook weer lekker zonnig!

• 12 Maart 2007 - 17:31

Phike:

Hai lieverds
    Opeens dacht ik er wer an om hier te kijken.
    Erg leuk die verhalen, zijn de kleren al klar en goed? Jammer van die bus of is die toch gekomen?
    goede reis weer verder en tot het volgende verhaal.
    Liefs mama

Verslag uit: Vietnam, Hoi An