Hanoi - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Rhona - WaarBenJij.nu Hanoi - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Rhona - WaarBenJij.nu

Hanoi

Door: Rhona

Blijf op de hoogte en volg Rhona

06 Maart 2007 | Vietnam, Hanoi

Daar zijn we dan, aangekomen in Hanoi, na een lange vlucht... maar gelukkig hadden we films en spelletjes!

In Hanoi aangekomen stond er helemaal geen mannetje met een bord met onze namen erop...begint goed! Ook in het hotel hadden ze geen normalekamer, maar wel de duluxe (voor 10 dollar meer)... jaja tuurlijk! New people have arrived, dus meer geld proberen te krijgen. Daar hadden we nou net zin in na zo'n reis,maar toch een paar dollars eraf kunnen pingelen..

Gister Hanoi ontdekt, leuke wandeltocht van de lonely planet. En buskaartjes geregeld voor onze reis naar het zuiden.

Wat een drukte en een lawaai hier!! Niet te geloven, volgens mij zijn er hier meer brommers dan mensen! en als je rijdt ben je verplicht om iedere minuut te toeteren!

Verder hebben we het ontzettend naar onze zin, de biertjes zijn lekker koud, het eten heerlijk en ook het ontbijten met noodles bevalt erik goed (morgen probeer ik het ook)....

  • 06 Maart 2007 - 10:39

    Martijn H:

    Hey, klinkt goed allemaal!!! Veel plezier, ik ben net weer thuis uit sydney....en zit nu tegen mijn jetlag aan te vechten.

    groetjes martijn

  • 06 Maart 2007 - 11:26

    Iris & Nero:

    Hoi! Hier in NL alles goed. Vanochtend heb ik lekker panne(n)koeken op. Maar noodels trekt me ook wel, misschien iets om te proberen. Nero vermaakt zich prima en wordt verwend door Arjen (wees niet bang, geen snoepjes hoor). Morgen ga ik voor jullie stemmen!
    Groetjes Iris
    Ps. Wanneer komt hier de vuilnisman/ oud papier?

  • 06 Maart 2007 - 11:37

    Rhona:

    Vuilnis: woensdagochtend

    Oud Papier: net geweest (laatste woensdag van de maand)

    succes en knuffels aan nero

  • 08 Maart 2007 - 09:51

    Amy:

    Yo Yo Rhona,
    Ik wist helemaal niet dat je je waar ben jij. nu bij ging houden. Ik kwam er toevallig op omdat ik het tijd vond om de kenia foto's eens te gaan verzamelen en toen dacht ik laat ik eens kijken wat Rhona toen allemaal getypt had. En nou zitten we opeens in Vietnam. Grappig!!
    Gaan jullie nog een brommertje huren of is dat te gevaarlijk?
    Je moet trouwens wel een vietnamese loempia eten met zoete saus, kan je het vergelijken met de nederlandse. Ben benieuwd welke lekkerder is.
    Heel veel plezier daar.

    Groetjes Amy

    PS Ik ga vrijdag met Arenda naar het Radboud feest, lijkt me wel geinig met Jan Smit


  • 09 Maart 2007 - 08:05

    Arenda:

    Heej Rhona,

    Wist ook niet dat je je site bijhoudt! Hoorde het van Amy.
    Klinkt goed daar.....!
    Vanavond dus Radboud-feest. We luisteren hier al heel de week minstens 1x daags JSmit! :-S

    Veel plezier nog!

    xx
    arenda

Verslag uit: Vietnam, Hanoi

Vietnam

Vietnam

Recente Reisverslagen:

23 Maart 2007

heteinde.....

19 Maart 2007

Weer terug in Hanoi

15 Maart 2007

Zon, Zee en Kreeft

11 Maart 2007

Hoi An: Shoppen!!!!!

06 Maart 2007

Hanoi
Rhona

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 56
Totaal aantal bezoekers 21944

Voorgaande reizen:

22 September 2014 - 12 September 2014

Taiwan

24 Maart 2010 - 06 April 2010

Zuid Afrika 2010

28 Juni 2009 - 25 Juli 2009

Honeymoon

07 Januari 2008 - 05 Februari 2008

Mijn eerste reis

06 Januari 2008 - 05 Februari 2008

Indonesie

01 Maart 2007 - 30 Maart 2007

Vietnam

01 September 2005 - 01 December 2005

Kenia

Landen bezocht: